رئال خديرا را تهديد کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال خديرا را تهديد کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال خديرا را تهديد کرد

رئال خديرا را تهديد کرد


سامي خديرا ملي‌پوش آلماني باشگاه رئال مادريد در هيچ کدام از دوبازي اخير تيمش مقابل سويا و اتلتيکو مادريد در ترکيب 18 نفره قرار نگرفته است.


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد کهکشانی‌ها تمایلی به حفظ او در این تیم ندارند و با این رفتارها قصد دارند به جدایی وی سرعت ببخشند. اما رسانه های اسپانیایی گزارش دادند، خدیرا تا پایان قراردادش در 2015 مایل به ماندن در مادرید است.

روز 31 آگوست فصل نقل و انتقالات به پایان می‌رسد. اگر رئال بخواهد بابت انتقال خدیرا پولی بدست آورد، باید این بازیکن را تا پیش از آن تاریخ در لیست فروش قرار دهد.

"مارکا" نوشت: "یک ماه است که خدیرا و مسئولان رئال با هم صحبت نمی‌کنند. علت دعوا میزان دستمزد این بازیکن است. پیش از جام جهانی رئال پنج میلیون یورو به وی پرداخت کرده بود، اما او هفت میلیون خواسته بود."

گمانه‌زنی هایی مبنی بر توافق خدیرا با یک باشگاه دیگر برای تاریخ بعد از تمام شدن قراردادش با رئال، وجود دارد؛ اما این برای سران رئال قابل قبول نیست، چرا که آنها نمیتوانند از بابت انتقال او پولی به دست آورند.

برای همین در یک اولتیماتوم به این بازیکن اعلام کردند: "اگر انتقالت تا پیش از 31 آگوست صورت نگیرد، یک دقیقه هم در ترکیب تیم به بازی گرفته نخواهی شد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 31 مرداد 1393 | 12:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.